Foxtale is een full-service kwalitatief marktonderzoeksbureau. We helpen onze klanten de echte noden van hun klanten te begrijpen. We duiken diep in de psyche van consumenten en identificeren en optimaliseren producten die een effectieve bijdrage kunnen leveren tot de groei van het bedrijf.
We bieden consumenteninzichten van de hoogste kwaliteit aan door wetenschappelijke onderzoeksmethodes te combineren met een sterke persoonlijke en intuïtieve aanpak. We zetten vooruitstrevende analytische technieken in om de verborgen verhalen achter uw ruwe data te ontdekken en duiden ze in kristalheldere, praktische rapporten. De kwaliteit van ons werk is het resultaat van jaren ervaring en een diepe kennis van hedendaagse psychologie.
Foxtale is wereldwijd actief en werkt (maar niet exclusief) voor internationale merken en multinationale bedrijven.
Hoewel ze indien nodig een beroep doet op gespecialiseerde medewerkers, verkiest Wendy De Moor het persoonlijke, directe contact met haar klanten om het ‘trickle-down’ syndroom en de verwatering van waardevolle informatie te vermijden. Ze combineert een sensitieve en intuïtieve aanpak met wetenschappelijke methodes, gedetailleerde kennis van psychologie en jaren ervaring.
OPLEIDING
Doctor in de Psychologie (Ugent, 1998-2002).
Master in de Psychologie (Ugent, 1993-1998).
Option Theoretical and Experimental Psychology
Certificaat ‘Human Factors for Medical Devices’ (AAMI University, juni 2017).
Opleiding voor de toepassing van human factor kennis en het begrijpen van de standaarden en regelgeving voor fabrikanten van medische apparatuur.
CARRIERE
Foxtale
(januari 2013 - …)